środa, 31 października 2012

III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych

Jakoś od przyjazdu z Ustronia czas przelatuje mi przez palce ale wreszcie znalazłam chwilę żeby pokazać co między innymi można było obejrzeć na zjeździe.

Na miejscu oczywiście było mnóstwo ciekawych rzeczy do oglądania i równie ciekawych warsztatów.
Była okazja zobaczyć na żywo biżuterię którą możemy obejrzeć na zdjęciach i instruktażach w robutkowych gazetach a także inne prace w nich prezentowane.




Nawet były nowości z numeru który aktualnie był w sprzedaży.
Według mnie bardzo fajnie zobaczyć tak z bliska na żywo te rzeczy bo jednak zdjęcia nigdy nie oddadzą wszystkiego idealnie, a poza tym małe zdjęcie w gazecie jeszcze bardziej utrudnia dopatrzenie się niektórych szczegółów.
Było też mnóstwo prac zgłoszonych na wystawę a to niektóre z nich.
Mi osobiście bardziej podoba się jak obraz jest oprawiony chociaż samym paspartu ale i tak wiele nieoprawionych prac bardzo mi się podobało.
 Różnicę między oprawioną a nie oprawioną pracą widać zwłaszcza tutaj.
 Bardzo mi się podobały te prace ze zwierzętami choć żadna z nich nie jest oprawiona.



Były też bombki.

Co nieco bardziej użytkowe.



Biżuteria
I obrazy które zrobiły na mnie największe wrażenie i to nie tylko ze względu na rozmiary. Jako jedyne podobały mi się bardziej niż zwierzaczki które wcześniej pokazywałam.



A następnym razem pokaże co przywiozłam z wyjazdu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz