czwartek, 1 listopada 2012

Bransoletka koralikowa - efekt warsztatów

Wprawdzie brałam udział w trzech warsztatach ale tylko na tym jednym zrobiłam prace do końca. A poza tym pozostałe techniki jakoś do mnie nie przemawiają.
Udało mi się załapać na jedno z wolnych miejsc na warsztat Szydełkowych sznurów koralikowych prowadzony przez niesamowicie miłą Weronikę czyli weraph .
Wielokrotnie podziwiałam jej prace i tym bardziej ucieszyłam się że mogłam ją poznać.
Próbowałam się już sama nauczyć tych sznurów, na kwiecie dolnośląskim też próbowałam jednak dopiero dzięki warsztatom z Weroniką załapałam jak te koraliki przerabiać. Sprawdziła się ona naprawde rewelacyjnie jako instruktor.
A oto co powstało na warsztatach, moja pierwsza taka bransoletka.
Jest ona zrobiona z koralików TOHO w żywych odcieniach zieleni i złota o różnych wykończeniach.
Jak tylko kupię równe koraliki to będe robić następne bo bardzo spodobała mi się ta technika i efekty jakie nią uzyskuje. A poza tym chcę wypróbować inne wzory.

2 komentarze: