wtorek, 16 października 2012

Co w Bobowej było do pooglądania

Po przebojach z gniazdkiem które błysło i przestało działać wreszcie moge korzystać z komputera.
Bardzo cieszę się że jest już pierwszy obserwator  mojego bloga.
Jak w tytule co ciekawego było do obejrzenia w Bobowej.
Zasadniczo dla mnie wszystko było ciekawe ale nie wszystko jestem w stanie pokazać.
Były serwety i serwetki


Ale także biżuteria i dodatki


 Te mi się szczególnie spodobały
 Można było też zobaczyć na czym w innych krajach wykonują koronki a panie robiące koronki w trakcie festiwalu bardzo chętnie odpowiadały na pytania, pokazywały co i jak. Zwłaszcza pani w niebieskim fartuszku niesamowicie sympatyczna mimo że mówiąca w zasadzie tylko po węgiersku starała się jak najwięcej pokazać i przekazać.

Można było też zobaczyć różne klocki
Bardzo ciekawym elementem był także most koronkowy
A na koniec coś co mnie zachwyciło.
Suknia ślubna
 A tu już w trakcie pokazu na modelce
A w następnym poście pokażę co na wyjeździe kupiłam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz