poniedziałek, 20 stycznia 2014

Afrykańskie cudeńka

Z leciutkim poślizgiem pokazuje moje zdobycze z Afryki kupione na jarmarku
torebeczka typu kopertówka z liści bananowca w naturalnych kolorach przepięknie wykonana z podszewką zapinana na zamek
 i komplet biżuterii zrobionej z papierowych koralików.
Komplet składa się z długiego naszyjnika który musiałam do zdjęcia zwinąć żeby mi w kadr wszedł i kolczyków.
Koraliki są wykonane niesamowicie dokładnie i tak mocno polakierowane że na pewno nic się im nie stanie a dodatkowo połysk lakieru uwydatnia ich kolor który mnie urzekł i to właśnie ich kolor był powodem mojego wyboru akurat tej biżuterii.
Dodatkowym atutem materiału z którego jest zrobiony ten komplet jest to że jest on niesamowicie lekki a kolczyków praktycznie nie czuć na uszach. A tu jeszcze lepsze ujęcie kolczyków.
Cieszę się że mogłam chociaż tak wspomóc dzieciaczki które są pod opieką  Fundacji Window of Life

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz