wtorek, 5 listopada 2013

Bardzo ważny komplet

Co prawda od momentu jak został wręczony mineło już trochę czasu ale teraz miałam jak zgrać zdjęcia z aparatu. Jakiś czas temu zostałam poproszona przez Panie z Urzędu Gminy Dzierżoniów o wykonanie kompletu biżuterii który będzie prezentem dla kogoś bardzo ważnego. A o tym dla kogo on będzie miałam się dowiedzieć jak skończę. Więc po dokładnych ustaleniach co do ostatecznego wyglądu kompletu powstał taki oto naszyjnik

Czyli 150 centymetrowy sznur koralikowy w odcieniach połyskującego beżu i metalicznego brązu zakończone kuleczkami wyplecionymi z tych samych kolorów.
Do kompletu powstały także kolczyki w formie kuleczek takich samych jak na końcach sznura.
 I tak jak było powiedziane w momencie dostarczenia przeze mnie kompletu dowiedziałam się dla kogo będzie on prezentem a mianowicie okazało się że miałam zaszczy przygotowywać ten komplet na przyjazd pary Prezydenckiej goszczącej w gminie Dzierżoniów.
Mam nadzieję że prezent spodobał się Pani Prezydentowej i że będzie się dobrze nosił.
Cieszę się niesamowicie że powierzono mi wykonanie tak ważnego prezentu.

2 komentarze: