sobota, 5 października 2013

Prezentacje

W ostatni wekend miałam okazje mieć stoisko na Dzierżoniowskich Prezentacjach. Dzięki pomocy znajomych i wielu godzin pracy udało się zagospodarować przestrzeń stoiska i wyglądało ono tak
 Zdjęcia co prawda nie najlepsze jednak po ostatnim wypadku aparatu na razie nie miałam jak zrobić lepsze.
 To była pierwsza tego typu impreza w której brałam udział więc wszystkie meble i dekoracje trzeba było kupić lub zrobić. I właśnie regały powstały z materiałów które były w domu a mianowicie z ram od niepotrzebnych łóżek. Wyszły one tak dobrze że nikt kto nie widział ich w trakcie budowy nie chciał wieżyć w ty z czego one powstały.

Jestem bardzo zadowolona z tej imprezy i z tego że mogłam pokazać moje wyroby szerszemu gronu. Cieszy mnie także że moje stoisko cieszyło się zainteresowaniem odwiedzających.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje że przyszłaś zobaczyć moje stoisko i za komenarz.

      Usuń
  2. Super stoisko! Pomysł z toaletką bardzo przyjemny, dobrze się kojarzy z przymierzaniem biżuterii :) Regały wyszły bardzo profesjonalnie - gratuluję spełnionego "pierwszego razu"na targach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, "pierwszy raz" na takiej imprezie już za mną i mam nadzieje że będzie ich więcej i że już nie będę się w przyszłości tak stresować czy wszystko będzie tak jak powinno.

      Usuń