czwartek, 2 sierpnia 2012

Wisiorek i wazon imieninowy

Jakiś czas temu byłam na potrójnych imieninach jednak dopiero teraz moge wrzucić zdjęcia prezentów które zrobiłam dla solenizantów.
Pierwsza z solenizantek dostała ode mnie sutaszowy wisor w czerwieni. Dodałam trochę koralików żeby optycznie zmniejszyć kabaszon który wcześniej wydawał się zbyt duży i za bardzo dominujący w porównaniu ze sznurkami.
Jest to jak dotąd największy i najbardziej skomplikowany wisior który zrobiłam tą techniką. A tutaj w pełnym słoneczku.
Druga solenizantka a zarazem mama pierwszej otrzymała ode mnie wazon ozdobiony techniką decupage z użyciem papieru ryżowego. Motyw który wybrała jest jak widać motywem architektonicznym a dokładnie jest to Koloseum.
A tu zbliżenie na motyw.
Zabytki świetnie wychodzą na wazonach i innych szklanych przedmiotach które można znaleźć w domu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz